;

Intrebari frecvente

Ce este Quick Sell?

Quick Sell este un sistem de rezervari online care:
  • se poate utiliza de sine statator, acoperind si functionalitatile unui site web, sau
  • se poate adauga la un site web existent pentru a-l extinde.
Sistemul permite afisarea ofertelor intr-un mod dinamic, fara a mai fi necesara introducerea tarifelor si disponibilitatilor de la furnizorii de servicii turistice.

Cui i se adreseaza produsul?

Quick Sell a fost conceput pentru agentiile detailiste noi, mici si mijlocii care doresc sa ofere clientilor sai un sistem de rezervari online, dar care nu dispun de bugete mari pentru implementarea unor solutii software complexe.

Ce servicii se pot comercializa online?

Quick Sell a fost dezvoltat avand in minte necesitatile turistului, tipurile de servicii pe care acesta le achizitioneaza online si destinatiile cele mai frecventate. Astfel sistemul permite rezervari online pentru:
  • pachete de vacanta de tip sejur charter (cu autocarul sau cu avionul) si circuite de la tour operatorii romani
  • cazari in destinatiile in care turistii romani calatoresc cu masina de la furnizori locali
  • cazari in toata lumea de la furnizori globali
  • bilete de avion low cost si curse de linie
  • pachete dinamice de tipul avion + cazare ideale pentru city break-uri
  • orice alta oferta introdusa de catre agentie

Cine sunt furnizorii din sistem?

Pentru a eficientiza sistemul si pentru a-l simplifica din punct de vedere a implementarii exista un set de furnizori standard deja integrati in sistem. Toata intretinerea sistemului este facuta de catre noi, incluzand aici update-uri la baza de date statica si dinamica.

Pot adauga alti furnizori?

Puteti folosi o parte din furnizori sau chiar toti furnizorii prezenti in lista noastra, dar nu puteti adauga un alt furnizor. Totusi aceasta lista este dinamica si, in timp, vom adauga si alti furnizori la ea.

Trebuie sa am contract cu furnizorii?

Este de dorit sa aveti contracte de vanzare offline cu toti furnizorii prezenti in sistem. Daca nu doriti sa lucrati cu unul dintre furnizori puteti sa-l dezactivati, dar daca o destinatie este acoperita numai de acesta veti ramane fara ofera pe respectiva destinatie. Daca incheiati contracte pentru vanzarea online atunci veti putea sa configurati datele de acces pentru motorul de cautare/rezervare.

Ce se intampla cand un turist face o rezervare online?

Cand un turist face o rezervare online aceasta este inregistrata in sistem si atat turistul cat si agentia va primi un email care va confirma inregistrarea rezervarii.

  • daca turistii aleg plata offline (cash, transfer bancar, tichete vacanta), rezervarile nu ajung direct la furnizori
  • daca turistii aleg plata online (cu cardul bancar) rezervarile vor ajunge direct la furnizori
  • Quick Sell oferta posibilitatea agentilor de turism sa efectueze o rezervare direct pe website, acestia avand optiunea de a trimite rezervarea direct la furnizori; pentru acest caz, agentii trebuie sa fie logati in Admin-ul website-ului.

Platforma Quick Sell are credentiale API generale de la furnizorii integrati, care sunt folosite doar pentru cautare si ofertare (ofertele sunt actualizate in timp real).

Pentru ca rezervarile sa se transmita direct la furnizori, agentia trebuie sa obtina propriile credentiale API de la fiecare furnizor cu care vrea sa lucreze in acest mod.
Atentie: Credentialele API sunt diferite de credentialele cu care va logati in sistemele B2B ale furnizorilor.

Ce personalizari simple se pot face la sistem?

Pentru ca fiecare agentie de turism este diferita, sistemul permite o serie intreaga de personalizari care pot fi facute fara a necesita cunostinte de programare. Astfel, din admin:
  • se poate schimba sigla
  • se pot schimba culorile site-ului (liber definibile de catre agentie)
  • se pot adauga coduri de Google Analytics si Facebook Pixel
  • se pot adauga meniuri si submeniuri
  • se pot adauga pagini standard sau dedicate pentru contact, despre noi, etc
  • se pot adauga pagini statice de interior
  • se pot adauga oferte atat in prima pagina cat si in orice alta pagina de interior

Ce personalizari avansate se pot face la sistem?

Daca esti priceput la IT sau daca lucrezi cu cineva din IT atunci iti face mai multe personalizari ce necesita cunostinte de Html, CSS si JavaScript, dar care iti permit sa schimbi foarte mult modul in care sistemul arata sau, in anumite cazuri, in care se comporta. Astfel:
  • se poate adauga orice cod meta sau JavaScript in head-ul paginii web
  • se poate modifica CSS-ul modificand astfel layout-ul si combinatiile de culori
  • se poate rescrie complet header-ul si footer-ul

Ce imi trebuie pentru a implementa sistemul?

Sunt cateva lucruri pe care ar trebui sa le pregatiti pentru a seta noul sistem:
  • trebuie sa puteti configura domeniul site-ului si sa schimbati anumite inregistrari
  • trebuie sa pregatiti o sigla si sa schimbati tema de culori
  • trebuie sa confirmati adresa de email de la care se vor trimite confirmarile de rezervare
  • trebuie sa setati comisioanele in sistem
Daca doriti sa configurati si paginile de contact si/sau despre noi trebuie sa aveti detaliile necesare: adresa, locatia GPS pentru pozitionarea pe harta si alte texte ce doriti sa apara pe site.

Cat timp dureaza pentru a avea live noul sistem?

Configurarea sistemului dureaza 2-3 zile, dar in anumite perioade, din cauza numarului mare de cereri, poate dura pana la 2 saptamani din momentul incheierii contractului si platii primei luni de abonament.

Cand trebuie sa platesc abonamentul lunar?

In prima zi lucratoare a fiecarei luni veti primi o factura proforma pentru luna in curs care trebuie achitata in termen de 5 zile lucratoare. Daca nu achitati pana la sfarsitul lunii urmatoare serviciile vor fi suspendate si activarea acestora se va putea face achitand factura proforma restanta si factura proforma a lunii curente.

Pot intrerupe contractul fara costuri?

Contractul poate fi reziliat fara niciun cost suplimentar incepand cu luna urmatoare fata de data in care va aflati.