Cum particip?
1. Te înregistrezi la webinar
Pentru înregistrare te rugăm sa accesezi link-ul www.quick-sell.ro/webinars și să selectezi din listă webinarul la care dorești să participi.
Dupa ce ai facut click pe "Înscrie-te", alege ziua pentru tipul de webinar selectat și completează datele din formular, iar în câmpul "Organization", lasă-ne numele agenției tale.
În pagina imediat după înregistrare, vei putea să adaugi în calendar (Google/Outlook/Yahoo) evenimentul, cu un click pe "Add to calendar", să nu uiți de el.
Tot în această pagină de după înregistrare, la secțiunea "To Join the Webinar", vei găsi și link-ul tău pentru a participa la training:
Vei primi și un email cu aceste informații, în care vei avea același link de participare:
2. Vizitezi pagina de webinar (și descarci Zoom dacă nu îl ai)
După ce te-ai înregistrat în pasul de mai sus, vizitează link-ul de webinar (îl ai și pe email).
Ai nevoie de o conexiune la Internet, o pereche de caști (cu microfon opțional, pentru că nu mereu avem opțiunea de voce pentru tine, ca și client) și de aplicația Zoom, un software ușor de folosit, pentru webinarii.
Aici, în funcție de situația pe care o ai (ai sau nu Zoom instalat), avem următoarele:
Dacă nu ai Zoom instalat
După ce vizitez pagina de webinar (din email-ul primit sau din pagina de după înregistrare), în ecranul de mai jos, faci click pe "download & run Zoom":
Click pe download, să instalezi Zoom:
Aștepți ca Zoom să se instaleze (10-30 secunde). La finalul instalării, vei vedea fereastra Zoom, care îți spune data și ora când acest training va avea loc:
Gata! Ești în webinar (care va începe la ora menționată).
Dacă ai Zoom instalat
După ce vizitezi pagina de webinar (din email-ul primit sau din pagina de după înregistrare), îți va apărea în browser, o fereastră cu textul "Open Zoom Meetings". Faci click pe butonul "Open Zoom Meetings"
Gata! Ești în webinar (care va începe la ora menționată).